itb
Nyomtatás

A konferencia házigazdája: Alföldi Zoltán

Október 5., hétfő

8:30–9:00

Regisztráció

9:00–9:15

Megnyitó

Sziebig Andrea ügyvezető, ITB

9:15–9:30

Klárikám, Zsuzsikám, Cilikém és persze Gézukám!

Stratégiai előadás a prémium/tömeg fogyasztói csoportok kialakulásáról, döntési mechanizmusukról és arról, hogyan kell prémium értékesítési csapatot toborozni, építeni, képezni és irányítani 2015–2016-ban. 

Előadó: Palencsár Miklós, 3B

9:30–9:45

Ha nem is tűzzel, de legalább VAS-sal!

A fizetőképességükben megerősödött, döntéshozói pozícióba kerülő új generációs vezetők valódi prémium elvárásokkal rendelkeznek. A VAS (Value Added Services) szerepe felértékelődött, a professzionális szakmai háttér elengedhetetlenné vált.

Előadó: Banos Gergely, MITH, My IT harbor!

9:45–10:00

Meggondoltuk. Kigondoltuk. Nem gondoltuk.  

Egy vállalkozás ötletétől a stratégiáig, ami végül nem várt elismerést és együttműködést eredményezhet. Az igen telített mobilkészülék-piac és azon belül is az open market egy bizonyos szegmensében való megjelenés, a felfedezett piaci rés stratégiailag átgondolt és jól előkészített támadása. A nyílt kommunikáció az őszinte partnerség sikere.

Előadó: Horváth Ákos, Ping Digital

10:00–10:30

Szakadék van-e a két célcsoport között: tömeg kontra prémium.

A mai fogyasztói piacnak két, egymástól teljesen elkülönülő, igényeiben, elvárásaiban, kommunikációban, döntési mechanizmusában, egyszóval szinte mindenben teljesen eltérő pólusáról – a tömegekről és prémiumról – szól a beszélgetés. Sorra vesszük, hogy a különböző területekről melyek a jó sales stratégiák, milyen hibákat vétenek a stratégia kialakításakor? Mik a leggyakoribb zsákutcák, amikbe belegyalogolnak?

Kerekasztal-beszélgetés

Horváth Ákos, Ping Digital; Kováts Péter, Invitel; Nemes Csaba, WSH; Palencsár Miklós, 3B

10:30–11:00 KÁVÉSZÜNET
11:00–12:30 WORK

11:00–11:15

Végy egy „prémium” csapatot

Hogyan építsünk "prémium" csapatot, szervezetet, hogyan szólítsuk meg az új generációt ahhoz, hogy cégünk valódi prémium megoldásokat legyen képes előállítani, akár a tömegszektornak is.

Előadó: Bodrogközi László, Neuron Szoftver

11:15–11:30

Hogyan válhat egy igazi tömegtermék prémiummá - tudatosan, vagy véletlenül

Amikor egy komoly korlátokkal rendelkező szolgáltató olcsó, de jól kialakított termékkel lép egy nagyon zsúfolt piacra, hogyan tud erényt kovácsolni a gyengeségből? Hogyan érhető el, hogy az ügyfelek felfedezzék, elfogadják és megvásárolják? Mi történik akkor, amikor stratégiát épít a hiányosságaiból és ezáltal prémium opcióvá válik? Amikor lehetősége terem merre lép tovább? Maradjon prémium opció vagy nyisson a tömegek felé? 

Előadó: Kegye Krisztina, Antenna Hungária

11:30–11:45

Az interaktív megoldások Stradivarija: prémium megoldások a tárgyalóteremben

A "Solution Selling" mint az egyedi, prémium megoldás értékesítés. Az előadás a termék vs. megoldás értékesítésének különbözőségeit boncolgatja.

Előadó: Leveli András, LSK

11:45–12:15

Terjeszkedjünk! Itthon és külföldön

Tömeg vagy prémium termékekkel könnyebb külföldön, itthon terjeszkedni? Hogyan tudnak ebben a különféle szervezetek segíteni? Milyen supportot adnak ahhoz, hogy bemutassák a prémiumpiacot vagy a tömegeket megcélzó termékeinket? Hogyan támogatják a hazai cégeket abban, hogy a külföldi cégek megtalálják tömeg- vagy prémiumtermékeikhez a magyar partnereket?

Kerekasztal-beszélgetés

Galla Zoltán, Magyar Nemzeti Kereskedőház; Lengyel Csaba, IVSZ; Szabó Márton, HIPA