itb

Előadók

Banos Gergely, MITH, My IT harbor! ügyvezetője

Az eredetileg vegyészmérnök irányba tanuló cégtulajdonos 1999 óta foglalkozik IT területen kereskedelemmel. Igen rövid alkalmazotti karrier után gyorsan váltott a vállalkozói szegmensre és 2000-ben megalapította első kereskedő cégét. Jelenlegi MITH, My IT harbor cég bázisát a 2004-ben alapított Szerverház Kft. adta, mely az elmúlt évek során közel 2 500 szerver értékesítését, több, mint 100 nemzetközi és több, mint 200 hazai ügyfél akvirálását tudhatja magáénak. A MITH prémium üzleti irány alapítója és társtulajdonosa. Élete szerves részét képezi a zene, több, mint 20 éve játszik kedvenc hangszerén, basszusgitáron.

Baráth Adrienn, az EPAM regionális marketing managere

Baráth Adrienn év elején csatlakozott az EPAM csapatához regionális marketing manageri pozícióban, fő területei: employer branding, talent acquisition marketing. A marketingdiplomás szakember ezt megelőzően az IND-csoport marketingigazgatója volt, ahol a marketingstratégia kidolgozása, legújabb termékek pozicionálása, hazai és nemzetközi piacépítés támogatása volt a feladata. Előtte a T-Mobile/Magyar Telekom, vezető marketing stratégájaként tevékenykedett, korábban az Axelero/T-Home  marketingstratégája volt.

Baráthi Tamás, Colibri HR Solution alapító, ügyvezető

Egyetemi hálózat építő, employer branding kommunikációs szakértő, HR-témájú videós tartalom gyártó, régiós recruitment támogató kreatív kommunikációs projektek kitalálója, nem mellesleg 2015. év HR Innovátora. 2003-tól foglalkozik marketing-kommunikációs projektekkel. Fiatal csapatával a Y és Z generációs kihívásokra koncentrálnak, részt vesznek több gyakornoki program fejlesztésében. Jelenleg 30 egyetemen 50 fős diákambassador csapattal segítik partnereik targetált toborzási kampányait.

Kollégáival a nyitott ajtók elkötelezett híve. Tavaly indították el a Colibri Internship Awards kezdeményezést, amely keretében felületükön interaktív módon mutatják be a gyakornoki és pályakezdő lehetőségeket.

Jelenleg belső és külső HR kommunikációs projektek fejlesztésével foglalkoznak, több munkáltatónak fejlesztik és üzemeltetik a karrier témájú web és social média felületeit. Idén már túl vannak egy online HR reality műsoron és több tucat legyártott employer branding videón.

Baráti Zoltán, a ZG System Group ügyvezetője 

A geofizikus mérnöki diploma megszerzését követően tudományos munkatársként dolgozott/tanított 7 évet a Miskolci Egyetem Bányamérnöki Karán, kutatómunkájában az adatfeldolgozás és a számítástechnika alkalmazása jelentette a fő irányt. Ezután a Mecseki Ércbányászati Vállalatnál földtani/bányászati adatfeldolgozással foglalkozott, később a számítóközpont vezetője lett. Ezt követően a Bakony Füszértnél hozott létre egy fejlesztői csoportot, akikkel integrált vezetői információs és adatbányászati megoldást fejlesztettek. Ettől kezdődően különböző kereskedelmi informatikai területeken dolgozott témavezető fejlesztői, tanácsadói és projektvezetői feladatkörökben.2012–2014 között kereskedelmi vállalatszervezési projekten dolgozott Ukrajnában. Ott ismerkedett meg az 1C:Enterprise alapú informatikai rendszerekkel, ennek magyarországi honosítására és terjesztésére jött létre a ZG System Group.

Bencsik Edit, a Tata Consultancy Services marketingvezetője

Bencsik Edit közgazdász végzettségű szakember, több mint 10 éve dolgozik a Tata Consultancy Servicesnél különböző pozíciókban. Jelenleg a cég magyarországi marketing- és vállalati kommunikációs tevékenységért felel.

Korábban az Arthur Andersen és Ernst & Young tanácsadó cégeknél dolgozott marketing- és üzletfejlesztési projekteken.

Biró Albert, az Avaya Magyarország kormányzati értékesítési igazgatója, az Infotér elnökségi tagja

Biró Albert az Avaya Magyarország kormányzati értékesítési igazgatója, 2016-ban csatlakozott az Avayához. Korábban a Nemzeti Hírközlési és Informatikai Tanács alelnöki posztját töltötte be, illetve az NHIT Szakértői Tanácsadó Testületének elnöke volt. Biró Albert több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik az infokommunikáció területén, többek között az MVM Net Távközlési Szolgáltatónál, az Invitelnél és a Novellnél, az S&T Magyarországnál töltött be különböző vezetői és stratégiai tanácsadói pozíciót. Pályája kezdetén az Ericsson Magyarországnál account manager volt. A szakember műszaki menedzseri, közgazdász és MBA-végzettséggel is rendelkezik.

Bodrogközi László, a Neuron Software ügyvezető igazgatója 

Bodrogközi László 1998 óta a Neuron Software ügyvezető igazgatója, a vállalat alapítója. A Neuron hozta létre a Sculptech kutató mechanizmust, ahol a fejlesztők a legmodernebb üzleti követelményeket formálják IT-megoldásokba. A szakember 2008-tól az Expert Training Kft. vezető partnere. Korábban, 1998 és 2005 között a Szinapszis Kft. informatikai igazgatójaként tevékenykedett, a cég alapítója. Azt megelőzően (1996–1998) a Melo-Diák Debrecen informatikai ágazatvezetőjeként dolgozott. Programozó matematikusi diplomáját a Debreceni Egyetemen szerezte. 2015-ben az ITB TOP 25 listán a 17. legsikeresebb ICT menedzsere.

Csigás Zoltán, a GROW Csoport tanácsadója, tréner, coach

Csigás Zoltán coachként, szervezetfejlesztési tanácsadóként dolgozik a GROW Csoport színeiben. Pszichológus háttérrel, kutatói megközelítéssel áll a világhoz, így az új trendek értelmezése, a szervezeti és vezetési kihívások elemzése különösen fontos számára. Coachként egyike a GROW Integratív coaching képzés alapítóinak. Szakmai „szívügye” a coaching szakma előmozdítása – ezen a célon az Európai Mentoring és Coaching Tanács (EMCC) nemzetközi kutatási alelnökeként dolgozik.

Drágus Richárd, kommunikációs tanácsadó (hogyanmondjamel.hu)

Az elmúlt 15 évben óriás beruházások kommunikációját irányította, dolgozott nemzetközi PR-cégeknél és olyan nagyvállalatok tanácsadójaként mint a Telekom, a Bosch vagy az Invitel. Tulajdonképpen mindig az volt a dolga, hogy komplex és bonyolult dolgokat kristálytisztán érthetővé tegyen. Eközben egy dolgot biztosan megtanult: ha érthetőbb vagy, akkor sikeresebb leszel, és fordítva is, ha nem értenek meg, soha nem lehetsz igazán sikeres.

Egerszegi Krisztián, a MiniCRM cégvezetője

Egerszegi Krisztián cégvezetőként 2016. áprilisától irányítja a MiniCRM Zrt.-t, miután a CDSYS-t a 2008-as alapításától vezető IT Security szereplővé fejlesztette. 2001-től a VT-Soft Kft.-nél üzletágat épített, a műszaki menedzser, közgazdász és bankinformatikus diplomái megszerzése után.

A MiniCRM 2016-tól már 5 országban van jelen, több mint 600 ügyféllel és elnyerte a Telekom „Üzleti appok versenye” fődíját mind hazai, mind nemzetközi viszonylatban. A MiniCRM-mel elérhetjük, hogy a napi tűzoltás helyett egy jól kidolgozott stratégiát megvalósító rendszerrel cégünk növekedésére fókuszálhassunk. A rendszer fejlesztése során a fő cél, hogy gyorsan bevezethető legyen és azonnali eredményeket adjon a cégek számára.

Grósz Judit, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója

Grósz Judit 2015. február 1-jétől tölti be a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatói pozícióját. 2012 júliusában csatlakozott a Microsofthoz, és igazgatói kinevezéséig az új technológiák meghonosításáért, „evangelizációjáért” felelős szervezeti egységének, a DX-nek (korábban DPE-nek, Developer and Platform Evangelism) a vezetői feladatait látta el. A közgazdász végzettségű, MBA-diplomával rendelkező, szociológiai ismereteit és számítástechnikai tudását Franciaországban is fejlesztő igazgató másfél évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció és a média világában: a UPC-nél – ahol 2000 óta dolgozott – nemcsak a marketing-, hanem az értékesítési, sőt később a tartalomfejlesztési terület is az ő irányítása alatt állt.

Gulyás Péter, a Quadron Kibervédelmi Kft. ügyvezető igazgatója

Májustól Gulyás Péter, a Quadron Kibervédelmi Kft. korábbi kereskedelmi és marketingvezető vette át a cég vezetését. Az új ügyvezető igazgató felsőfokú közgazdasági, pénzügyi, informatikai és marketingtanulmányai befejeztével karrierjét 2001-ben a KSH gazdasági elemzőjeként kezdte. Az ezt követő 13 évben három nagy cég közép-kelet-európai regionális értékesítési stratégiáját irányította. 2002-től a Wincor Nixdorf partner- és projektmenedzsere volt, 2004-től regionális partnermenedzserként növelte a Xerox piaci részesedését. 2006-tól a Symantec regionális ügyfélkapcsolati vezetőjeként dolgozott, miközben 2011-ben MBA képesítést szerzett a CEU-n. 2014-től volt a Quadron kereskedelmi és marketingvezetője.

György László, a NAVIGATOR Informatika vezérigazgatója

György Lászlót július 1-vel nevezték ki a NAVIGATOR Informatika vezérigazgatójává, előtte a Navigátor Invest vezérigazgatói posztját töltötte be. A szakember ezt megelőzően a Symantec magyarországi képviseletét irányította. Korábban sok éven keresztül dolgozott a Cisco Magyarországnál: 2006-tól az államigazgatási üzletág vezetőjeként, 2009-től pedig ügyvezetőként irányította a céget. 1995-től tevékenykedik informatikai területen. Négy évig az Ericsson Magyarországnál, újabb négy évig az Oracle-nél, majd három évig az IBM-nél töltött be vezető pozíciókat. György László repülőmérnök-közgazdász diplomával és nemzetközi MBA-fokozattal is rendelkezik.

Leveli András, az LSK Hungária termék- és üzletfejlesztési igazgatója

2008-tól erősíti az LSK csapatát, ahol az iskolai interaktív megoldások során szerzett know-how-ra alapozva 2011-ben azt kapta feladatául, hogy térképezze fel a B2B-szektor együttműködésen alapuló folyamatait, vizsgálja meg azok IT-val történő támogathatósá-gát és fejlesszen ki egy, a vállalati kollaborációs kultúrát előmozdító, azt hatékonyabbá tevő interaktív vizuál-kollaborációs megoldás-családot. A 2014-es bevezetés óta az LSK Meeting Display interaktív kijelző sikerét mi sem bizonyítja jobban, hogy 2016. második félévében elindul a külföldi értékesítés. Jelenleg a mobileszközök és egyéb vezetéknélküli technológiák integrációjának lehetőségét kutatja, és az "okos tárgyalóterem" kifejlesztésén dolgozik.

Palencsár Miklós üzleti mentor

2005 szeptemberétõl független tanácsadó, business mentor, nemzetközi szakember. Szervezetfejlesztéseinek, üzleti stratégiáinak, személyre szabott cégvezetõ képzéseinek alapja az általa kifejlesztett, speciális üzleti, személyiség - és viselkedés-beazonosító rendszer (3B – Behaviour Based Business), mely 10 000 egyedi embertípus beazonosítására, értékelésére, döntési mechanizmusuk meghatározására ad módot. Munkáját Európa több országában végzi.


Számos publikációja mellett a 2012 év végén jelent meg 3B Behaviour Based Business, Viselkedés alapú üzleti stratégia címû könyve, az IT-Business gondozásában.

Sziebig Andrea, az IT-Business Publishing ügyvezető-főszerkesztője 

Sziebig Andrea 2003-ban, még a VogelBurda Communications védőszárnyai alatt hívta életre az itbusiness hetilapot, melyet 2008-ban kivásárolt és megalapította az IT-Business Publishing kiadót. Az elmúlt évek üzletfejlesztésének köszönhetően a különböző célcsoportokat itbusiness és itbehaviour kiadványaival tudja megszólítani. Az event-piacon az ITB védjegyévé váltak a koncepcionális hátterű kreatív események, még mindig unikálisak a klubrendezvények, meggyökeresedett a szeptemberi back to the business partyként ismert Inside és az ITBusiness & Technology konferencia. Tavalyelőtt két új típusú konferenciával vált teljessé az event-kínálat, ezek a Human Hungary és a DEAL! 
2009-ben megkapta az Információs Társadalomért szakmai érmet, 2007-ben elnyerte Az év informatikai újságírója címet, 2015-ben pedig a Hírközlésért érdemérmet kapott.

Szokody Ágnes, a Randstad Hungary marketingmenedzsere
Karrierjét az FMCG piac multinacionális cégeinél kezdte, ahol szakmai tapasztalatot szerzett a marketing területén, a vegyi és élelmiszer termékkategóriákban. Olyan nemzetközi márkákon dolgozott, mint a Libero, Zewa, HohesC. A Sió márka menedzselése során a marketing teljes spektrumán átívelő projekteket vezetett. A brand marketingen kívül trade marketing feladatköröket is ellátott és úttörő szerepet játszott az ECR módszerek bevezetésében.
Majd saját vállalkozást alapított: a Creative Strategy Kft. a KKV-szektor számára nyújtott stratégiai tanácsadással egybekötött marketingszolgáltatásokat. Olyan nagy márkát is képviselt ebben az időszakban, mint az Elle Dekor. Érdeklődése egyre inkább a digitális marketing irányába fordult, 2013-ban elvégezte az Online Marketing Akadémiát.
2014-ben visszahívták az SCA Hygiene Productshoz, egy nemzetközi CRM-projekt bevezetésére. 2015 májusa óta a Randstad marketingmenedzsere. Örömmel fordult a HR világa felé, mivel nagy potenciált lát a mostanában kibontakozó employer brandiggel kapcsolatos igényekben, valamint a HR szakmát elsődlegesen meghatározó digitális marketingben.

Takács Zoltán a Telenor innovációért felelős alelnöke.

Takács Zoltán 2011 óta dolgozik a Telenornál, kezdetben a termék és innovációs igazgatóságot vezette, majd 2013-ban vezérigazgató-helyettesként a digitális szolgáltatásokért felelős divízió élére került. Ezt megelőzően olyan vállalatoknál szerzett kereskedelmi, termék- és szolgáltatásfejlesztési, valamint üzletfejlesztési területen nemzetközi szakmai és vezetői tapasztalatot, mint az Ericsson, a Nokia, az RTL Klub és a Huawei.