CX-LEADER

DIGITAL CUSTOMER EXPERIENCE Journey from Lead Generation to Loyalty Management

  • A konferenciáról
  • Program
  • Képek
  • Letölthető előadások
Jelentkezés

A konferenciáról

Rendezvényünk célja, hogy egy olyan szakmai közösség kialakulását segítsük, ahol a Customer Experience témakör különböző területeit, újdonságait tudjuk közösen megvitatni.

Számítunk a résztvevők aktív szakmai részvételére, hiszen így tudunk majd negyedévről negyedévre olyan új témákat felvetni, amelyek találkozni fognak a résztvevők érdeklődésével.

Legutóbbi találkozónkon odáig jutottunk el, hogy hogyan tudnánk hasznosítani az ügyfeleinkről a digitális térben rendelkezésre álló döbbenetes mennyiségű, valós idejű információt. Ezúttal arra keressük a választ, hogyan lehetséges ügyfélközpontú, ugyanakkor adatalapú ügyfélkiszolgálást létrehozni végig az egész ügyfél életút során.

A rendezvénnyel kapcsolatos elképzelésünk a régi, így továbbra is rövid felvezető előadások várhatóak, a téma feldolgozását lehetővé tévő kulináris szünetekkel. Ezúttal szó lesz marketing automatizációról, inegrált értékesítési és ügyfélszolgálati platformról, illetve a mindezt átható lojalitás programokról.

A részvétel térítésmentes, de regisztrációhoz kötött.

Helyszín: High Notes SkyBar; 1051 Budapest, Hercegprímás u. 5
Időpont: 2018.október 16.

Bízunk benne, hogy közös gondolkodással hatással lehetünk a Customer Experience hazai jövőjének alakulására.

 

Program

CX LEADER CIRCLE VOL.2 – DIGITAL CUSTOMER EXPERIENCE

Journey from Lead Generation to Loyalty Management
CX triatlon. Fiatal sportág, ahol mindhárom versenyszámot egymás után, pihenés nélkül kell teljesíteni. Aki csak az egyikben jó, sosem ér célba, vagy csak a mezőny után kullog.

16:00   Regisztráció (welcome drink & finger food)
16:30   Ami a CRM-en túl vár ránk - adat! vezérelt marketing automatizáció
            Nagy Barnabás, Ex - Head of Campaign Management Center, Magyar Telekom
16:50   Borkóstolás      
17:05   A nagy ügyfél-triathlon: értékesítés, ügyfélszolgálat és lojalitásmenedzsment
            egyetlen versenyszámban

            Edvi Illés Attila, Senior CX Consultant CEE, Oracle
17:25   Borkóstolás      
17:40   Loyalty 3.0 - Creating Real Customer Engagement
            Martin Tököly, Managing Consultant/CRM Solution Architect – IBM (SK)
18:00   Borkóstolás      
18:15   Networking (bár & finger food)

Képek

CX Leader Vol 2.0.JPG
Borkostoló.JPG
Előadások.JPG
High Note SkyBar.JPG
Közönség.JPG

Letölthető előadások

Edvi-Illes Attila Oracle Engagement Cloud.pdf
Martin Tököly Loyalty 3.0.pdf
Nagy Barna Ami a CRM-en túl vár ránk.pdf

Kapcsolat

Ad Valorem Kft.

Székhely: 1135 Budapest, Szent László út. 48-50. B ép. fsz. 1.
Tel/fax: +36 1 794 5174
info@advalorem.hu

    Navigáció

  • A konferenciáról
  • Jelentkezés
  • Program
  • Képek
  • Letölthető előadások

    Adatkezelés

  • Adatkezelési Tájékoztató
© 2018, Ad Valorem Kft. - Minden jog fenntartva
Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt.
Értem Részletek