Rendezvényünk célja, hogy egy olyan szakmai közösség kialakulását segítsük, ahol a Customer Experience témakör különböző területeit, újdonságait tudjuk közösen megvitatni.
Számítunk a résztvevők aktív szakmai részvételére, hiszen így tudunk majd negyedévről negyedévre olyan új témákat felvetni, amelyek találkozni fognak a résztvevők érdeklődésével.
Legutóbbi találkozónkon odáig jutottunk el, hogy hogyan tudnánk hasznosítani az ügyfeleinkről a digitális térben rendelkezésre álló döbbenetes mennyiségű, valós idejű információt. Ezúttal arra keressük a választ, hogyan lehetséges ügyfélközpontú, ugyanakkor adatalapú ügyfélkiszolgálást létrehozni végig az egész ügyfél életút során.
A rendezvénnyel kapcsolatos elképzelésünk a régi, így továbbra is rövid felvezető előadások várhatóak, a téma feldolgozását lehetővé tévő kulináris szünetekkel. Ezúttal szó lesz marketing automatizációról, inegrált értékesítési és ügyfélszolgálati platformról, illetve a mindezt átható lojalitás programokról.
A részvétel térítésmentes, de regisztrációhoz kötött.
Helyszín: High Notes SkyBar; 1051 Budapest, Hercegprímás u. 5
Időpont: 2018.október 16.
Bízunk benne, hogy közös gondolkodással hatással lehetünk a Customer Experience hazai jövőjének alakulására.
Journey from Lead Generation to Loyalty Management
CX triatlon. Fiatal sportág, ahol mindhárom versenyszámot egymás után, pihenés nélkül kell teljesíteni. Aki csak az egyikben jó, sosem ér célba, vagy csak a mezőny után kullog.
16:00 Regisztráció (welcome drink & finger food)
16:30 Ami a CRM-en túl vár ránk - adat! vezérelt marketing automatizáció
Nagy Barnabás, Ex - Head of Campaign Management Center, Magyar Telekom
16:50 Borkóstolás
17:05 A nagy ügyfél-triathlon: értékesítés, ügyfélszolgálat és lojalitásmenedzsment
egyetlen versenyszámban
Edvi Illés Attila, Senior CX Consultant CEE, Oracle
17:25 Borkóstolás
17:40 Loyalty 3.0 - Creating Real Customer Engagement
Martin Tököly, Managing Consultant/CRM Solution Architect – IBM (SK)
18:00 Borkóstolás
18:15 Networking (bár & finger food)