Tudd meg, hogyan hatott a fogyasztókra az ukrajnai háború!

Az Ukrajnában zajló háború mindannyiunk életében következményekkel jár.
A UM budapesti csapatával azt vizsgáltuk meg, hogy milyen változásokat okozott ez a konfliktus a fogyasztók életében. Ezen felül nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy megnézzük, a magyar lakosság hogyan fogyasztja a híreket, illetve milyen elvárásaik vannak a márkákkal és nagyvállalatokkal szemben.

Kutatásunkban a régió országai (Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Litvánia, Lettország és Észtország) is részt vettek, az adatfelvétel online történt. Így teljesebb képet kaphatunk arról, hogy a háború által előidézett  változások miként jelennek meg a mindennapokban és ezek milyen hatással lehetnek ránk a jövőben.

A UM szakmai műhelyeiben rendszeresen készülnek hasonlóan hiánypótló olvasnivalók, ha nem bánod, időnként erről is tájékoztatunk majd.