Nem tudom, a sarki giroszoson kívül van-e még olyan piaci szereplő, aki nem észleli, hogy gyorsuló ütemben forog körülöte a világ. Zökkenőmentesen tönkre lehet menni olymódon, hogy valaki ugyanazt csinálja, mint ami tavaly bevált, sikert hozott. A tegnap sikersztorija a ma unalmaskája, nem kell többé. Ügyfeleink, akik szintén most tanulják a digitális világot, meglepő fordulatokat hoznak az életünkbe egyik napról a másikra. Új nap, új igények. Új nap, és a régi, bevált eszköz elavulttá vált. Hogyan lehet ebben a viharban talpon maradni? Gyorsabbnak kell lenni náluk! A jövőt meglátni nagyon nehéz, ám a legsikeresebbek mást sem tesznek, mint megpróbálják előre kitalálni, mi lesz a fogyasztók következő igénye. Innoválni kell helyettük, nekik. Ebbe szeretnék beppillantást nyújtani az online oktatás területéről. Hogy beválik-e, azt nem én döntöm el, hanem a piac.