Rendezvényünk célja, hogy egy olyan szakmai közösség kialakulását segítsük, ahol a Customer Experience témakör különböző területeit, újdonságait tudjuk közösen megvitatni.
Számítunk a résztvevők aktív szakmai részvételére, hiszen így tudunk negyedévről negyedévre olyan új témákat felvetni, amelyek találkozni fognak a résztvevők érdeklődésével.
A rendezvénnyel kapcsolatos elképzelésünk a régi, így továbbra is rövid felvezető előadások várhatóak, a téma feldolgozását lehetővé tévő kulináris szünetekkel.
Bízunk benne, hogy közös gondolkodással hatással lehetünk a Customer Experience hazai jövőjének alakulására.
Helyszín: Robinson Étterem (Városliget)
Időpont: 2019. május 15. 15:30-19:30
Helyszíni regisztráció: 15.30-tól
Welcome
Program
16:00 - 16:20
Marketing kihívások és a CX – Katona Norbert, értékesítést támogató osztályvezető, Szerencsejáték Zrt.; a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubjának vezetője
16:20 – 16:35 Koktélkóstoló
16:35 – 16:55
Oracle Responsys bevezetési tapasztalatok – Szabó Dániel, Campaign Team Lead, Shaw + Scott
16:55-17:10 Koktélkóstoló
17:10 - 17:30
Quality Guest Service in a Fast-Changing Environment – Siket Zsolt, Director of Development and Quality, Continental Group
17:30 – Koktélozás, finger food, networking
A rendezvény befejezésének várható időpontja: 19:30