Rendezvényünk célja, hogy egy olyan szakmai közösség kialakulását segítsük, ahol a Customer Experience témakör különböző területeit, újdonságait tudjuk közösen megvitatni.
Számítunk a résztvevők aktív szakmai részvételére, hiszen így tudunk negyedévről negyedévre olyan új témákat felvetni, amelyek találkozni fognak a résztvevők érdeklődésével.
DIGITAL CUSTOMER ENGAGEMENT
Kiemelt témánk a Digitális Generációt célzó személyre szabott vállalati stratégia. A perszonalizált és releváns tartalmak világában hogyan tudja egy vállalat hatékonyan megszólítani a potenciális és meglévő ügyfeleit?
Millenniumi generáció: napjainkban a legidősebb Y generációs is 37 éves. A Z generáció tagjai a technológia fejlődésével több információhoz jutnak, máshogy dolgozzák fel, ezért másképp is gondolkoznak, más dolgokat várnak el, mint az X vagy az Y generáció tagjai. Sokkal hamarabb felnőnek és válnak a fogyasztói társadalom aktív tagjaivá. Tanulmányok szerint az elmúlt 2 évben már a fogyasztók 40%-át képviselik.
Minden vállalat célja a márkahűség erősítése a különböző marketing és kommunikációs eszközök segítségével. Ahhoz, hogy az ügyfél visszatérjen, elengedhetetlen, hogy mindenkit értékes „személyként” kezeljenek, ismernünk kell az egyedi szokásaikat és személyes preferenciáikat.
Manapság a technológia személyesebb kapcsolatot is lehetővé tesz a vállalat és az ügyfelei között.
A Netflix és az Amazon a felhasználó által korábban megtekintett tartalmaknak megfelelően, személyre szabott ajánlatokat küld az előfizetőnek. Ennek köszönhetően mára az ügyfelek más szolgáltatókkal szemben is hasonló, egyedileg személyre szabható ajánlatokat várnak el.
A „releváns tartalmak” korában nem kérdés, hogy a vállalatoknak pozíciójuk megőrzése érdekében extra erőfeszítéseket kell tenniük és élen kell járniuk a technológiai újítások használatában, hogy meg tudják érteni az ügyfelet és személyre szabott, speciális ajánlattal tudjanak előállni.
Hogy erre, hogyan van lehetőségük?
Rendezvényünkön ezt és további kulcsfontosságú témákat járunk körül, mint például:
Powered by Froala Editor
09:00 – Regisztráció
09:30 – Köszöntő
Horváth Tibor, Oracle
09:40 – How to engage the new digital generation? How to create loyal customer? Focusing on hyper-personalization!
Steffie Op de Laak senior executive, Oracle
10:10 – Marketing automatizáció a Lakossági Bankolásban
Molnár Gergő CRM Leader, Raiffeisen Bank
10:30 – Tudatos kapcsolatépítés a felhasználókkal (adat-alapú kommunikáció)
Ács Tamás Head of Cadreon CEE
10:50 – Networking
Powered by Froala Editor
A rendezvény helyszíne:
The Workshop - Brodyland
1061 Budapest, Paulay Ede u. 16.
Amennyiben előzetesen jelzi számunkra, a rendezvény ideje alatt a parkolás vagy taxi biztosított!