Oracle CX Leader Circle Vol. 4

Biztonságos adatkezelés a digitális világban

Oracle CX Leader Circle Vol. 4
  • A konferenciáról
  • Program
  • Helyszín
  • Prezentáció
    • English
    • Magyar
Jelentkezés

A konferenciáról

Rendezvényünk célja, hogy egy olyan szakmai közösség kialakulását segítsük, ahol a Customer Experience témakör különböző területeit, újdonságait tudjuk közösen megvitatni.


Számítunk a résztvevők aktív szakmai részvételére, hiszen így tudunk negyedévről negyedévre olyan új témákat felvetni, amelyek találkozni fognak a résztvevők érdeklődésével.


DIGITAL CUSTOMER ENGAGEMENT

Kiemelt témánk a Digitális Generációt célzó személyre szabott vállalati stratégia. A perszonalizált és releváns tartalmak világában hogyan tudja egy vállalat hatékonyan megszólítani a potenciális és meglévő ügyfeleit?


Millenniumi generáció: napjainkban a legidősebb Y generációs is 37 éves. A Z generáció tagjai a technológia fejlődésével több információhoz jutnak, máshogy dolgozzák fel, ezért másképp is gondolkoznak, más dolgokat várnak el, mint az X vagy az Y generáció tagjai. Sokkal hamarabb felnőnek és válnak a fogyasztói társadalom aktív tagjaivá. Tanulmányok szerint az elmúlt 2 évben már a fogyasztók 40%-át képviselik.


Minden vállalat célja a márkahűség erősítése a különböző marketing és kommunikációs eszközök segítségével. Ahhoz, hogy az ügyfél visszatérjen, elengedhetetlen, hogy mindenkit értékes „személyként” kezeljenek, ismernünk kell az egyedi szokásaikat és személyes preferenciáikat.

Manapság a technológia személyesebb kapcsolatot is lehetővé tesz a vállalat és az ügyfelei között.

A Netflix és az Amazon a felhasználó által korábban megtekintett tartalmaknak megfelelően, személyre szabott ajánlatokat küld az előfizetőnek. Ennek köszönhetően mára az ügyfelek más szolgáltatókkal szemben is hasonló, egyedileg személyre szabható ajánlatokat várnak el.

A „releváns tartalmak” korában nem kérdés, hogy a vállalatoknak pozíciójuk megőrzése érdekében extra erőfeszítéseket kell tenniük és élen kell járniuk a technológiai újítások használatában, hogy meg tudják érteni az ügyfelet és személyre szabott, speciális ajánlattal tudjanak előállni.

Hogy erre, hogyan van lehetőségük? 

Rendezvényünkön ezt és további kulcsfontosságú témákat járunk körül, mint például:

  • Lead generálás és profilozás
  • Adatok minősége


Powered by Froala Editor

Program

09:00 – Regisztráció

 

09:30 – Köszöntő 

  Horváth Tibor, Oracle


09:40 – How to engage the new digital generation? How to create loyal customer? Focusing on hyper-personalization!

  Steffie Op de Laak senior executive, Oracle

 

10:10 – Marketing automatizáció a Lakossági Bankolásban

  Molnár Gergő CRM Leader, Raiffeisen Bank


10:30 – Tudatos kapcsolatépítés a felhasználókkal (adat-alapú kommunikáció)

             Ács Tamás Head of Cadreon CEE

 

10:50 – Networking


Powered by Froala Editor

Helyszín

A rendezvény helyszíne: 

The Workshop - Brodyland

1061 Budapest, Paulay Ede u. 16.




Amennyiben előzetesen jelzi számunkra, a rendezvény ideje alatt a parkolás vagy taxi biztosított!

Prezentáció

Ács Tamás_Tudatos kapcsolatépítés a felhasználókkal.pdf
Molnár Gergő_Marketing automatizálás.pdf
MAX Byloff_About You_CX.pdf

Kapcsolatok

Ad Valorem Kft.

Iroda: 1112 Budapest, Nevegy u 16.
Tel/fax: +36 30 343 4178
advalorem@advalorem.hu

    Navigáció

    Partnerek

  • Simple Pay
© 2015, Ad Valorem Kft. - Minden jog fenntartva | Adatvédelmi nyilatkozat
Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt.
Értem Részletek