Az elmúlt hónapokban az üzleti élet javarészt az online térben zajlik, azonban továbbra is él az igény a HOUG tagságban a személyes tapasztalatcserére, közös ötletelésre, kapcsolatépítésre, melyek a klasszikus konferenciákat éltetik.
Ezt figyelembe véve a HOUG elnöksége úgy döntött, hogy őszi rendezvényét hybrid formában szervezi meg, így személyesen is részt lehet venni az előadásokon, de aki valamilyen oknál fogva nem tud személyesen részt venni, online nyomon követheti az előadásokat.
A járványügyi biztonság érdekében korlátozott számú résztvevőt tudunk fogadni személyesen!
A sikeres regisztrációról e-mailben értesítjük jelentkezőinket.
Hallgassa meg más vállalatok tapasztalatait, tegye fel kérdéseit, tesztelje az új megoldásokat!
Mindenkit szeretettel várunk a rendezvényen!
HOUG Elnökség
COVID SAFETY
A rendezvényt a járványügyi ajánlásoknak megfelelően fokozott biztonsági intézkedések mellett igyekszünk megtartani:
belépéskor testhőmérséklet mérés
kihelyezett kézfertőtlenítők
székek közötti megnövelt távolság
kötelező maszk használat a rendezvény ideje alatt
09:00 - 09:30
09:30 - 09:55
09:55 - 10:20
10:20 - 10:45
10:45 - 11:10
11:10 - 11:35
11:35 - 12:00
12:00 - 12:25
12:25 - 12:50
-
Szakmai partner és szervező:
Magyarországi Oracle Felhasználók Egyesülete
Budapest, IX ker. Lechner Ödön fasor 7.
A HOUG szervezeti tagsággal kapcsolatban további információ és felvilágosítás:
Keresztesi Réka, titkár
e-mail: titkarsag@houg.hu
A szakmai programmal kapcsolatos kérdésekben:
Jagusztin László
e-mail: jagusztin.laszlo@houg.hu
Szervező:
Ad Valorem Hungary Kft.
1044 Budapest, Szabolcska M. u. 3.
Szponzorációval, regisztrációval, számlázással kapcsolatos kérdésekben: regisztracio@advalorem.hu