itb
Nyomtatás

A konferencia házigazdája: Alföldi Zoltán

Október 25., kedd

8:30–9:00

Érkezés, regisztráció

9:00–9:15

Felvezető gondolatok

Sziebig Andrea, ITB

9:15–9:30

Bemutatkozik a Bájtmen-projekt!

El tudnak képzelni egy olyan várost, ahol a leendő IT-telco  szakembereket és a már sikeres IT-telco menedzsereket folyamatosan képzik a modern üzleti kihívásoknak megfelelően, a diákok a személyiségükhöz illeszkedő munkakörökbe kerülnek, ezáltal elégedett munkavállalókká válnak? A hazai IT-telco cégek tulajdonosai és vezetői folyamatos, modern menedzsmentképzésen vesznek részt, érthetően be tudják mutatni magukat a diákoknak, elkerülve ezzel a szakemberek tömeges külföldre vándorlását? Bájtpolisz egy ilyen IT-város, amely kiemelt szinvonalú üzletfejlesztési, recruitment-, média- és természetesen IT-háttérrel rendelkezik! És egyértelmű, hogy a várost a jelen és a jövő Bájtmenjei teszik sikeressé!

Bejelentik: Bodrogközi László, Neuron; Palencsár Miklós, 3B System; Sziebig Andrea, ITB

9:30-10:15

Üzleti stratégiai blokk: fókuszban a sales és a HR

9:30–9:40

…and the OSCAR goes to…én mi van, ha megbotlasz?

A fogyasztói társadalom kettészakadt „gazdagokra” és „szegényekre”. A generációváltás végigsöpört Magyarországon a döntéshozók körében. Egyszerű a képlet: aki le tudta követni ezt a változást, az „winner”, aki nem, az „looser”. Hogy mi különbözteti meg e két csoportot? Első lépésként mindenképp az, hogy az egyik rendelkezik valódi stratégiával az életében, a másik nem! És ha a győztesek megbotlanak, mint Jennifer Lawrence a díjátadáson, akkor mi van? A „közönség” akkor is felállva tapsol neki.

Előadó: Palencsár Miklós, 3B System

9:40–10:05

Generációváltás a döntéshozói szegmensben

Megvalósító vs. uralkodó generációk harca, az idősebb generációk érdemtelen eltűnésének okai

Kerekasztal-beszélgetés

Résztvevők: Baráthi Tamás, Colibri HR Solution; Grósz Judit, Microsoft; György László, NAVIGATOR Informatika 

10:05–10:15

Ha azt hiszed, a SALES gyerekjáték, tévedsz!

Az értékesítéshez mindenki ért egy kicsit, de kevesen tudják tudatosan építeni és menedzselni SALES-csapatukat. Stratégiát építeni, operatív módon vezetni, módszertant átadni, 2016-ban, egy személyben nehéz dolog. A Személyiség és viselkedés alapú SALES könyv interaktív világpremierjével egybekötött stratégiai előadás ezeket a témákat feszegeti. Szó lesz a kétpólusú társadalom és a generációváltás nehezítette SALES változásokról, az értékesítők jelenkori sikerkarakteréről, recruitmentről, profilépítésről. És persze arról, hogy milyen felelőssége van mindebben egy KKV-tulajdonosnak vagy egy multicég vezetőjének. 

Előadó: Palencsár Miklós, 3B System

10:15–11:25

Sales-blokk: fókuszban a sales menedzsment, sales vezetés, a cég arca

10:15–10:30

A cég arca és a sales eredmények összefüggése

Két cég arca beszélget: Biró Albert, Avaya/Infotér és Gulyás Péter, Quadron

10:30–10:45

A modern sales legaktuálisabb kérdései

Modern sales management, csapatok irányítása, key account vs. direct sales, B2B vs. B2C sales, konkrét sales technikák

Két felsővezető beszélget: Takács Zoltán, Telenor és Egerszegi Krisztián, MiniCRM

10:45–10:55

Legyen tiéd Amerika, nem kell félni Erika!

Az értékesítés egy szakma, melynek meg kell, legyenek a kiképzett szakemberei. Ráadásul ma már e téren is túl kell látni határainkon, mind földrajzi, mind nyelvi, mind tudás szempontjából! Külföldön azonban kapcsolatot építeni általában nehéz egy hazai cégtulajdonos számára, hiszen ezek a határok legtöbbször adottak. Hogyan tud ebben egy kereskedelemre fókuszáló központ, mint az international sales house segíteni? Milyen lehetőségeket ad a hazai mikrovállalkozások és kkv-k kezébe?

Előadó: Banos Gergely, MITH/Szerverház

10:55–11:05

Amiről beszélünk, amiről nem és amiről kellene… 

A modern üzletben a jól használt valódi IT-megoldások jelentős hatással vannak a bevéltenövekedésre. De konkrétan hogyan működik ez? Miért van az, hogy ma már az IT-oldalon is üzletembereknek kell ülnie, akik a kemény technológiai háttéren túl megértik a megbízók üzletét is? Milyen technológiák adottak egy hazai vállalat számára ahhoz, hogy jelentős infrrastruktúrális beruházás nélkül is meg tudja tenni növekedésének következő lépését?

Előadó: Bodrogközi László, Neuron

11:05-11:15

Értékesítési stratégiák viharában

Harc a modern korban is van… a B2B harctéren. Egy kicsiny ország B2B piacán, B2B értékesítési stratégiák alapján, B2B marketing-eszközökkel mindenki azért „harcol”, hogy B2B termékeket és/vagy szolgáltatásokat próbáljon meglévő vagy másoktól „elhappolt” ügyfelek számára értékesíteni. A „social media” és az Y-generáció villágában  ki lehet szolgálni ügyfeleinket a régi értékesítési modellek alapján? Vagy egyszerűen törődjünk bele, hogy a B2B halott? De akkor mi lesz ezután? Hogyan lesz egy termékfejlesztési stratégiából értékesítési stratégia?

Esettanulmány: Leveli András, LSK

11:15-11:25

Miért vezetünk be egy világmárkát Magyarországon?

Miért akar egy meglehetősen telített piacra ma belépni egy cég Magyarországon? Mennyiben jelent előnyt a nemzetközi háttér, a lokalizált rendszer, a helyi support és az attraktív árazási szisztéma? Mi az az eddig nem ismert üzleti modell, ami franchise-rendszerben világszerte működik, csak épp eddig nem alkalmazták még Magyarországon? Az ERP-piac legfrissebb szereplőjének sales-stratégiája debütál a DEAL! konferencián. 

Esettanulmány: Baráti Zoltán, ZG System Group

11:25–11:55

HR-blokk: fókuszban a toborzás, a cég imázsa, social media

11:25–11:40

Új generációk ismerete 

Gyakran fordul elő, hogy egy cég egyre nehezebben találja meg az Y- és Z-generációs munkatársakat, illetve az ő megtartásuk sem bizonyul triviálisnak. De mi lehet ennek a helyzetnek az oka? Hogyan lehet ezen változtatni? Mit tapasztanakl a szakemberek?

Kerekasztal-beszélgetés: Csigás Zoltán, GROW Csoport, Drágus Richárd, kommunikációs tanácsadó (hogyanmondjamel.hu)

11:40–11:55

Social media és más csatornák használata a toborzás során

Kerekasztal-beszélgetés

Résztvevők: Baráth Adrienn, Epam; Bencsik Edit, TATA, Szokody Ágnes, Randstad

11:55–12:40

CRM Workshop Customer – Relationship Mentality: Tűzoltás helyett értékesítsünk hatékonyan!

 

– Mi az a CRM? Az értékesítés kihívásai, hogyan lehet versenyelőnyt szerezni a hatékony, rendszerben működő értékesítéssel?
– Értékesítési mátrix bemutatása: hogy tehetjük átláthatóvá az értékesítésünket és hogy tudjuk megelőzni, hogy az „értékesítési fekete lyuk” elnyelje a bevételünket?
– Gyakorlatban is bemutatják az automatizált ajánlatadást és lead követést a MiniCRM-mel; hogyan tudunk kitörni az Excel, a papír és az e-mail fogságából, az eredményes és automatikus értékesítés felé.

Előadó: Egerszegi Krisztián, MiniCRM

12:40–14:00

Networking